​برای خانواده ها

​​​​افزایش آگاهی جامعه درباره فلج مغزی و مشکلات ناشی از آن، باعث تعامل بهتر با افراد درگیر این اختلال شده و بدون شک در کیفیت زندگی بیماران و خانواده‌های آن ها موثر است.
هدف این بخش ایجاد ارتباط موثر با بیماران و خانواده‌های درگیر با فلج مغزی است، تا بتوان برای سوالات، دغدغه‌ها و مشکلات ایشان، پاسخی مناسب و علمی پیدا کرد.

به ما بپیوندید

ثبت

پیغام شما با موفقیت ارسال شد.

فرزند من

فرزند من

فرزند من cp است و تفاوت بزرگی با فرزندان دیگران دارد که عموم مردم از آن غافلند . حتی درصورت توضیح این تفاوت هم اکثرا از درک آن عاجزند و فقط مادران مشابه من ، این موضوع را می دانند و آن اینکه فرزند من از من بزرگ تر است . خیلی بزرگتر . چون این درد و رنج است که انسان ها را بزرگ می کند و درد و رنج ، از بدو تولد ، همدم و همراه فرزند من بوده است . شاید او هیچگاه نداند که زندگی ، بدون درد ، بدون تحمل سختی برای انجام ساده ترین فعالیت های روزانه ، چه حسی دارد . همین درد دائمی از او انسانی بزرگ تر از معمول دیگران ساخته که عموم مردم قادر به درک آن نیستند . این یک هذیان نیست . توهم یک مادر نیست . مادران مشابه من می دانند که فرزندانشان از درک و حسی ورائ حواس و ادراک فیزیکی افراد عادی برخوردارند . سالهای سخت زندگی ، همچنان که برای همه ، برای ما و فرزندانمان هم گذراست . آنچه ماندگار است و ابدی ، بزرگی و عظمت روح فرزندان معصوم ما در این وانفسای آخرالزمانی است که بهای آن را با نقد سلامت جسمشان پرداخته اند . دعای همیشگی من به درگاه قادر مطلق ، برای فرزندم هبه ی سلامتی و طول عمر و برای خودم ، اعطای لیاقت مادری انسانی معصوم و عاری از هرگونه خطا و ناپاکی است . آمین یا رب العالمین

شما هم درباره فرزند خود برای ما بنویسید

پرسش‌های متداول بیماران و خانواده ها

سوال شما

ثبت

پیغام شما با موفقیت ارسال شد.

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش